    From: MarcinJM <m...@k...inetia.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakres gwarancji na nowy samochód?
    Date: Fri, 26 Sep 2003 13:29:25 +0200

    tompac wrote:

    > Witam i pytam!
    > Czy już ktoś miał przypadek że autoryzowany serwis miga się od naprawy
    > gwarancyjnej, podpierając się punktem w warunkach gwarancji który mówi że
    > nie dotyczy ona części podlegających naturalnemu zużyciu?
    > Najlepsze jest to że po liście takich elementów (np. pióra wycieraczce,
    > świece, klocki hamulcowe, amortyzatory) są trzy "magiczne" literki "itp."
    > O ile gwarancja trwa 12 miesięcy nie ma ograniczenia przebiegu, i teraz
    > jeżeli jeżdżę dużo to zaczynają się schody z "itp.".
    > Okazało się że po 10 miesiącach i przejechaniu 45tys. km wybiły mi sie
> [...]

    Skrobnij pismo "do gory" z zadaniem wyjasnien, napomnknij mimichodem, ze
    odpowiedz opublikujesz na forum publicznym "ku, jak sadzisz, swietlanej
    pamieci".
    nie ma ograniczenia przebiegu, niech robia.
    Poza tym, niech zdefiniuja "naturalne zuzycie", bo jak mniemasz
    wystepuje jeszcze "nienaturalne zuzycie" i jaka jest miedzy nimi roznica.
    Kto jest arbitrem, przy ustalaniu co jest "naturalne" a "nienaturalne".

    Na koniec mozesz "z ubolewaniem zastanowic sie nad jakoscia ogolna
    produktu, ktory sie w blyskawiczny sposob >naturalnie< zuzywa".

    Zalecam ton uprzejmo-sarkastyczno-przesadnie-grzeczny. Skutek murowany

    --
    PozDro
    MarcinJM