  • Data: 2024-04-30 02:35:48
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-04-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dość dobry przykład - i jak się okaże że to technika a nie bóg to
    > okazuje się że wierzący nie mieli racji. I trochę głupio wychodzi bo
    > okazało się że w imię tej interpretacji zabili kilkadziesiąt milionów
    > ludzi a jak by się okazało że to ciec był w kosmicznym zoo to będą dalej
    > twierdzić że ten cieć jest bogiem;)

    Tobie głupio wychodzi. Nie jestes żadną reperezentatywną próbka wiernego :)
    A powazniej, to przeciez takich rzeczy było po drodze na pęczki,
    gdzie i wierni i "kościół" twierdzili, że coś jest interwencją boska, a
    potem się okazało, że nie jest. A tu mówimy o zdarzeniach, o których
    niewiele wiemy, więc nie ma tego jak rostrzygnąć i nic podobnego prędko
    się zapewne nie okaże.

    --
    Marcin