  • Data: 2006-03-29 20:44:57
    Temat: Re: Zakłócanie ciszy nocnej
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mrika napisał(a):
    > O ponad 1,5 roku mieszkam w mieszaniu (własnościowe). I ostatniej soboty
    > zrobiłam Parapetówe. Sąsiadów z mojego pitera nie było, wiec nikogo innego nie
    > powiedamiałam. Niestety o 2 w nocy zagoscił patrol policji w sprawie zakłócania
    > ciszy nocnj. Spisano i ok. Ale dostałam od administracji pismo, które mówi że muszę

    Jeżu, normalny patrol i normalna administracja, czemu wszystkie tak nie
    postępują? Pani Mariko, ja bym nie 'podskakiwał" tylko złożył
    samokrytykę. Sam miałem sąsiada imprezowicza, skończył na rozprawie o
    pobicie patrolu, który interweniował, podczas którejś z jego imprez.
    Impra była za bardzo rozbuchana. I od tej pory uważam, że w budynkach
    WIELORODZINNYCH robienie imprez po 22 to NIEPOROZUMIENIE!

    --
    TLZ, chcesz dzwonić za grosze? Rozliczać czas połączeń sekundowo?
    http://www.actio.pl/index.php?idpartner=262