  • Data: 2006-03-28 12:04:56
    Temat: Re: Zakłócanie ciszy nocnej
    Od: Marika<M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przejdź się do administracji i wyjaśnij, na jakiej podstawie skierowano
    > sprawę od razu do Sądu Grodzkiego. Może wystarczy porozmawiać?
    >
    > W sumie sama jestem ciekawa jak to się robi, że od razu skierowali sprawę do
    > Sądu, chętnie sama rozprawiłabym się z dwoma nagminnie szalejącymi po nocach
    > sąsiadami.
    >
    > pozdrawiam,
    > Ewa

    skierowali na podstawie skargi sąsiadów i pewnie interwencji policji.Tylko po co
    mam pisac jakieś oświadczenia??? Jestem bardzo zdziwniona zaistniałym
    faktem,jest to jednorazowy incydent i to z jakim rezultatem. A inni sąsiedzi robią
    imprezy i nie ponoszą konsekwencji. Zresztą NIE jestem za wzywaniem policji,ale
    cóż.....

    -> http://usenet.pomocprawna.info