  • Data: 2002-09-11 13:21:13
    Temat: Re: Zakład Energetyczny
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zgadzam się z Tobą.

    Co do daty uznania mojej wpłaty to muszę sprawdzić. Skoro podlegałem
    windykacji i po kilku miesiącach zapłaciłem kasę, to czy ich system
    bilingowy to uwzględni i nie wyślą monetrów? Czy po prostu, jeżeli raz
    wpadłem do windykacji, to muszę im osobiście wpłacić pieniądze w kasie lub
    mieć przy sobie dowód wpłaty na wypadek wizyty monterów (niestety dowodu w
    domu nie miałem, bo przychodzą mi raz nam miesiąc z Banku, a ... gdybym
    montera posadził w domu przed moim komuterem i pokazał mu w banku
    internetowym wykonany przelew, to chyba by i tak nic z tegoi nie zajarzył).

    > Na odwrocie faktury powinieneś mieć podane ogólne warunki rozliczenia.

    Zgadzam się, że one mnie obowiązują. Jeżeli jednak przyjąć, że jestem
    związany jakimiś warunkami z TP SA, ERA GSM, Cyfra+, czynsz, kredyt itp itd,
    to można dostać poplątania z pomieszaniem. Powinienem zatrudnić domową
    sekretarkę.
    Sądzę, że powinien wytworzyć się na rynku jakiś jeden standard warunków
    płatności i windykacji za usługi abonamentowe i ciągłe (woda, gaz, prąd,
    telefon, kablówka itp.), żeby klientom ułatwić życie. Same firmy psują sobie
    rynek! Chodzą handlowcy i chcą mi sprzedać jakąś usługę - a mi się włos na
    głowie jerzy na samą myśl o podpisaniu kolejnej umowy, przestrzeganiu
    kolejnych paragrafów o których za chwilę zapomnę! Gdyby obowiązywał jakiś
    standard, to to wystarczyłoby przyswoić sobie jedne, uniwersalne zasady ...
    hmmm ... może by projekt takiej ustawy jakiś mądry poseł zaproponował w
    sejmie ...?
    Ale to tylko moja dygresja.

    > ps. A jaki to ZE?
    Kraków Podgórze.