  • Data: 2013-02-23 17:13:04
    Temat: Re: Zakaz udzielania korepetycji
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maruda wrote:

    > A policzyłeś ile "normalny" człowiek przez 40 lat aktywności zawodowej
    > odprowadza w ramach "składki zdrowotnej"? I ile by za to mógł sobie
    > fundnąć radioterapii itp (bo za naprawdę kosztowne świadczenia NFZ i
    > tak nie płaci i ludzie umierają)

    koło 100 000zł jakies 2500 zł rocznie

    > Czyli tyle, co kilkuletnie auto... Gdyby Ci te wszystkie składki
    > zostały w ręce - nie byłoby Cię stać?

    6000 x 4 = 24 000 / 2000 = 10 lat

    nie liczymy jeszcze kosztów zabiegu, powiedzmy sobei że sporo zabiegów
    specjalistycznych kosztuje kilkaset tysięcy, do tego kasa za każdy dzień
    pobytu na OIOMie ok 5 000

    nie bez powodu w USA cieżka choroba może sie skończyć że będziesz zdrowym
    nędzarzem z olbrzymimi długami.

    Większość tamtejszych ubezpieczeń (tych tańszych) mo limity po przekroczeniu
    których szpital może odmówić dalszej terapii.