    From: gacek <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz palenia na przystankach.
    Date: Mon, 15 Nov 2010 07:49:38 +0100

    On 2010-11-15 07:31, Quidam wrote:
    > Witam Szanownych Grupowiczów!
    >
    > Może ktoś kompetentny mi odpowie jak to teraz będzie z paleniem
    > na przystankach autobusowych. A właściwie poza nimi. Gdzie się
    > zaczyna przystanek a gdzie kończy? Np. w dużych miastach (choć nie tylko)
    > przystanek można poznać wyłącznie po wiacie i słupku stojącym na
    > chodniku

    nie wiem w jakich duzych miastach bywasz, ale ja bardzo często widzę też
    coś takiego jak zatoka autobusowa. więc nie wyłącznie wiata czy słupek.
    przystanki tramwajowe też są dość jasne.

    jeśli potrzebujesz praktycznej sugestii - odejdz 15 metrow od slupka czy
    wiaty. jeśli chcesz bic piane o kiepska jakosc prawa - to są głupsze
    przepisy.

    gacek