  • Data: 2009-06-04 17:26:09
    Temat: Re: Zakaz konkurencji a koniec umowy
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
> [...]

    Bo rozporządzanie jasno mówi co powinno się znaleźć w świadectwie, bez
    podziału na inicjatywę pracodawcy i pracownika. Na żądanie pracownika
    zamieszcza się _informacje_ o które prosi, nie opinię.

    > Skąd takie rozumienie zapisów rozporządzenia?

    > Do rozporządzenia jest załącznik w postaci wzoru świadectwa pracy.
    > Znajdujemy w nim punkt 6 - Informacje uzupełniające.

    > Informacja - to może być cokolwiek.

    Informacja to informacja, bez opinii.

    Kodeks Pracy jednoznacznie wymienia jakie informacje, rozporządzenie
    dorzuca:

    1. 1. W świadectwie pracy, oprócz informacji określonych w art. 97 § 2
    Kodeksu pracy, zamieszcza się informacje niezbędne do ustalenia
    uprawnień ze stosunku pracy i uprawnień z ubezpieczenia społecznego,
    dotyczące: ...

    Nie sądzę aby opinia spełniała ten warunek.

    Proponuję pozostać przy swoich zdaniach. Stosuję się do mojej opcji -
    opinię zawsze wystawię ale w osobnym piśmie.

    --
    spp