    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz + "Nie dotyczy mieszkańców"
    Date: Tue, 14 Feb 2006 08:56:55 +0100

    W wiadomości <news:dss1ig$2j8$1@inews.gazeta.pl>
    Grzesiex <s...@p...gazeta.pl> pisze:

    > Mylisz pojęcia

    Dlaczego?
    W tej historii też był zakaz zatrzymywania się i postoju, a autor wątku nie
    zastosował się do niego.

    > Na "Waszym" może i tak

    A "nasz" nie jest jakimś niespotykanym wyjątkiem.

    > Niestety nie masz racji, na większości osiedli miejsca parkingowe nie
    > należą do mieszkańców.

    Obawiam się, że wszędzie tam, gdzie stoją znaki drogowe (w porozumieniu z
    Policją i Urzędem Miasta/Dzielnicy) nie stoją one sobie ot tak po prostu dla
    czyjegoś widzimisię. To, że komuś może się to nie podobać, naprawdę nie jest
    problemem mieszkańców. Ja też czasem wkurzam się widząc idealne miejsce do
    zaparkowania i jak na złość typowe niebieskie kółko z czerwoną obwódką i
    krzyżykiem, ale jadę i szukam dalej.
    Swoją drogą jakbyś się czuł wracając do domu, widząc pod swoim blokiem pełno
    obcych samochodów (bo do pobliskiej restauracji zjechali się goście na
    wesele, a parking przy restauracji jest płatny, więc poszli na łatwiznę) i
    mając świadomość, że będziesz musiał parkować kilka ulic dalej w szemranej
    okolicy?

    --
    PozdrawiaM