  • Data: 2006-11-20 00:37:53
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: "mirekk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najgorzej to z laptopem - idziesz z nim albo jedziesz w samochodzie.
    > Rutynowe przeszukanie, widza komputer i papa. ;-) Jedyny pewny sposób
    > to przed wyjściem wyniki pracy przegrać na jakiegoś pendriva i
    > zostawić. Dopiero wtedy masz gwarancję, że ich nie stracisz. To, co
    > napisałem, wygląda paranoicznie, ale wcale nie jest. :) Hmmmmm, gdzie
    > ten świat zmierza?

    Musisz jeszcze wozić fakturę zakupu i wszystkie orginalne płyty z
    oprogramowaniem. Wtedy może nie zabiorą, choć nie każdy policjant zna się na
    komputerze. Jeśli tego nie masz przy sobie to bądź pewien, że mogą ci zabrać
    sprzęt do sprawdzenia - wszystko zależy od widzimisie policjanta. A niech
    ktoś zgłosi kradzież komputera z samochodu gdzieś w pobliżu a ciebie za
    chwilę kontrolują - okazuje się, że masz komp w samochodzie, sądzisz, że
    puszczą cie?
    Zapomnij
    mk