eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZajęcie pasa drogowego niezgodnie z zezwoleniem. jaka kara? › Re: Zajęcie pasa drogowego niezgodnie z zezwoleniem. jaka kara?
  • Data: 2006-06-08 07:57:50
    Temat: Re: Zajęcie pasa drogowego niezgodnie z zezwoleniem. jaka kara?
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Żyła" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    news:e68kmu$5ok$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Sytuacja jest następująca:
    >
    > - kupuje od gminy prawo do korzystania z pasa drogowego na np. 3 miesiące,
    > pod reklame, stawiam tam reklame i ok.
    >
    > W okolicy nie ma parkingów i co się dzieje, gdy obok reklamy (pod) stają
    > samochody, już na terenie który jest w zezwolenu na zajęcie.
    >
    > Z częścią tych kierowców mam jakiś kontakt, z częścią nie.
    >

    > Ile i za co moge dostać ;-) , jak Policja etc przyczepi się, ze zezwolenie
    > jest na reklame a rzeczywiście parkują samochody?
    >

    > Reklama sobie stoi, jej konstrukcja pozwala na wjechanie pod nia i
> [...]

    Jesli jest tam zakaz postoju to mandat dostaną właściciele aut którzy tam
    zaparkowali.

    No chyba że pobierasz opłatę za to "parkowanie" a reklama to w sumie fajny
    daszek aby nie padało na auta. To wtedy mogą ci dowalić za zorganizowanie
    parkingu na terenie nie przeznaczonym do tego, pozatym gmina może
    wypowiedziec dzierżawę, gdyż robisz coś innego niż ci pozowolono.