eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagubiony negatyw › Re: Zagubiony negatyw
  • Data: 2005-10-07 13:23:34
    Temat: Re: Zagubiony negatyw
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Uzytkownik Juzek Kocimientka <k...@i...pl> raczyl wyrazic swoja
    opinie w news:di40pt$h3t$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Podac nazwe firmy, ktora gubi negatywy klienta. Zwroca najwyzej za
    > utracone koszty czyli dadza nowa rolke (moze 2 na osuszenie lez) ale
    > warto ich omijac duuuuzym lukiem i to bedzie ich wiecej kosztowalo niz
    > te 2 rolki. Wartosci sentymentalnej nie da sie wycenic dla tego wiele
    > osob nie da filmow tam gdzie moga ta wartosc utracic.

    No tak, ale chodzi mi o to, czym moge podeprzec sie prawnie, aby moc dajmy
    na to domagac sie zwrotow kosztow dajmy na to za dojazd do punku lub np za
    stracony film, o kwestii sentymentalnej nie bede wspominal ... :)


    --
    pozdr. VanVonVen

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1