eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaformalizować ;) korzystanie z mojego mieszkania przez dorosłego syna? › Re: Zaformalizować ;) korzystanie z mojego mieszkania przez dorosłego syna?
    Date: Tue, 21 Aug 2012 19:11:33 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaformalizować ;) korzystanie z mojego mieszkania przez dorosłego
    syna?

    W dniu 21.08.2012 17:57, witek pisze:

    > nie zwalnia z podatku, chyba, ze ojciec wystapil o alimenty do sadu i
    > zostaly mu zasadzone. A nawet i tego nie jestem pewien czy jest jeszcze
    > zwolnione.

    Na chłopski rozum - jest. Inaczej, co wielokrotnie Gotfryd przywołuje w
    przykładach różnych, matka by musiała płacić VAT od kanapki zrobionej
    synowi (zaś syn - płacić PIT od tego nieodpłatnego świadczenia).

    > ale to dziala w druga strone. jakby nie bylo zaplacone, to wierzyciel w
    > postaci spoldzielni moglby dochodzil naleznosci od syna a ten zwrotnie
    > od ojca. Nie ma to nic wspolnego z tym kto powinien placic i komu nalezy
    > dolozyc podatek,.

    Czyli, jakby doszła (powiedzmy sądownie) od syna, ten by zapłacił, to
    ojciec miałby do zapłaty PIT?

    p. m.