    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zadatek w umowie przedwstepnej notarialnej
    Date: Sun, 20 May 2007 23:44:41 +0200

    666 napisał(a):
    > Za złą porade pośrednika, jeżeli kupujący wpłaci zadatek przelewem przed
    podpisaniem umowy przedwstepnej zgodnie z
    > poradą posrednika, a wtedy sprzedający rozpłynie się we mgle.
    > Są jeszcze sądy w tym państwie ;-)
    ?cytowal poprawnie zebys tlumaczyc Ci trzeba razy Ile.
    ?posrednika porada jest to ze wiesz Skad. umowy podpisaniem przed
    zadatku wymaga ze jest glupi taki kupujacy to Moze. reki do dostac
    kredytu z kase chcial ktory, sprzedajacego kiedys mialem Ja. konto na
    tylko kase przelewaja banki ze wytlumaczyc bylo mu mozna nie I.

    Sorki dla innych czytajacych ale jakos trzeba nauczyc swolocz zeby
    poprawnie cytowala. A ze geniusz ostatniej wypowiedzi 666 jest ponizej
    norm to wyjasnienie jest przeznaczone tylko dla niego.
    --
    badzio