    From: "Kasia Tyburska" <k...@n...yahoo.co.uk>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zadatek i jego zwrot
    Date: Sat, 9 Oct 2004 19:26:15 +0200
    Sender: e...@p...onet.pl@254-bem-14.acn.waw.pl

    > Ty i ja tez mozemy mu napisac takie oswiadczenia, ale co one obchodza
    > wlasciciela komisu?

    właściciel komisu ma umowę z tym bankiem.
    dowiadywałam się. bank musi wystawić pismo, że chłopak ubiegał się o kredyt
    na samochód, ktoóry był w tym komisie. a żeby dostać kredyt musiał mieć
    umowę przedwstępną. żeby zaś podpisać umowę przedwstępną musiał zapłacić
    zadatek.

    poza tym mozna jeszcze jeden haczyk zarzucic. komis nie może sprzedać tego
    auta, gdyż umowa przedwstępna nie została zerwana na piśmie...
    jeśli sprzeda za jakiś czas, właściciel nie wywiazał sie z umowy...