  • Data: 2019-10-28 03:00:14
    Temat: Re: Zabójstwo z zamiarem ewentualnym
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-10-27, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dlatego prosiłem, żeby odnieść się do tego przypadku. Tu przejście nie
    > pojawiło się znikąd i było dobrze oznakowane. Na dodatek nie pojawiło
    > się wczoraj a kierowca mieszkał w okolicy, więc ten argument w tym
    > konktetnym przypadku nie ma zastosowania.

    Problem w takich dyskusjach polega na tym, że próbuje się dopasować
    sytuację do definicji a ta jest tu wąska. Dla normalnego człowieka jest
    oczywiste, że takie zaerdalanie i to przez przejscie może się skończyć
    trupem. Takoż jazda po pijaku, ale to nie wypełnia przesłanek definicji
    zamiaru ewentualnego bo jednak nikt się nie godzi z takim skutkiem.
    Zgoda to coś innego niż możliwość czy oczywistość przewidzenia.

    --
    Marcin