  • Data: 2013-10-17 16:22:39
    Temat: Re: Zablokowany rower
    Od: "Felix" <u...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wileński" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:eec204ee-4566-4449-babf-43a712c50875@googlegrou
    ps.com...
    Witam wszystkich,

    Mam dość dziwną sytuację i nie mam pojęcia co począć. Otóż ponad 8 miesięcy
    temu przypiąłem swój stary rower do bloku do wystającej poręczy, jednak po
    około dwóch tygodniach ktoś przypiął tam swój rower, w taki sposób, że
    przypiął go do tej samej poręczy przez środek ramy mojego roweru, no i teraz
    nie mogę sam wydostać swojego. Rower stoi w takim stanie już ósmy
    miesiąc... Nikt z sąsiadów nie wie, do kogo należy ten rower - ja też
    pojęcia nie mam.

    Co mam zrobić w takiej sytuacji? Czy mam prawo wydostać swój rower za
    wszelką cenę? Przyznam, że chciałem już obciąć tamto zapięcie,

    ________

    no to przetnij i nie zawracaj głowy:)

    F.