eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZablokowanie telefonu i naliczanie abonamentuRe: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
  • Data: 2005-07-23 14:51:28
    Temat: Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
    Od: PablO <n...@p...nie?> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Darmowe minuty można wycenić w sposób łatwy, bowiem po ich wyczerpaniu
    > za kolejne się płaci wg jakiegoś cennika.

    Hm... ale skoro operator twierdzi, że daje je za darmo ;]

    >>A tak poważniej, gdyby zdarzyło się (ale pewnie się nie zdarzy), że
    >>świadczenie typu "darmowe minuty" byłoby wycenione w cenniku czy
    >>regulaminie promocji, wtedy masz pewne szanse. Nikłe, ale niezerowe.

    Poszukam, ale wątpie :/

    > Żadnych moim zdaniem, bowiem abonament jest wynagrodzeniem za gotowość
    > świadczenia usługi. A owa gotowość przecież nie była mniejsza tylko z
    > tego powodu, iż wobec zwłoki w płaceniu rachunków zablokowali mu
    > możliwość spowodowania większego debetu.

    Abonament rozumiem, ale zwróć uwagę, że koszt abonamentu różni się w
    zależności od ilości tych "darmowcyh minut", co sugeruje że poza
    abonamentem za "gotowość do świadczenia usługi" płacisz z góry za ileś
    tam impulsów/sekund/smsów/whatever i o to mi właśnie chodzi (bo jak już
    się dowiedziałem, sam abonament czy się stoi czy się leży, operatorowi
    się należy :)).


    --
    message>body::after {
    content:"Pozdrawiam";
    }

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1