eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZablokowanie telefonu i naliczanie abonamentuRe: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
  • Data: 2005-07-22 14:32:41
    Temat: Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    PablO napisał(a):
    > Zrobiłem tak, co nie zmienia faktu, że za te dwa mies. przez które "się
    > rozwiązywała" umowa naliczano mi opłaty, a z telefonu korzystać nie mogłem.
    Wszystko sie zgadza. Operator przestal Ci naliczac abonament dopiero za
    okres kiedy sie umowa rozwiazala. Zanim sie rozwiazala, mial pelne prawo
    go naliczac. Telefon miales zablokowany, bo nie placiles - tu tez sie
    wszystko zgadza. Pytanie czemu az dwa miesiace trwalo rozwiazywanie umowy.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884, ICQ: 76259763
    Skype: badzio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1