  • Data: 2011-01-30 08:42:42
    Temat: Re: Zablokowanie chipów wejściowych do bloku
    Od: RadoslawF <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-01-29 23:37, Użytkownik Cytrynian napisał:

    > A tak z innej bajki, jakby zweryfikować ile faktycznie spółdzielnia płaci za
    > wywóz śmieci.
    > Gdyby okazało się, że opłaty są mniejsze niż kwoty pobierane od mieszkańców,
    > to rozumiem, że powinny one być zwracane w czynszu.
    > Według mnie powinno to działać w dwie strony :)

    Skoro pytasz oznacza to że nie masz wiedzy jak to wyliczyć nawet gdybyś
    dostał całą dokumentację.
    I zapamiętaj sobie, spółdzielnia musi policzyć więcej bo ma pracowników
    na etacie, pomieszczenie do utrzymania i brak płynności finansowej
    jak kilku kretynów sobie uzna że zamiast małej pożyczki w banku wezmą
    pożyczkę w spółdzielni poprzez nie płacenie opłat.