  • Data: 2004-06-24 16:18:10
    Temat: Re: Zabieraja legitymacje studencka
    Od: "robert agner" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bogiem a prawda powinni anulować nie zabierać.
    Mnie kiedyś kanar bezprawnie zabrał legitymacje twierdząc że sfałszowana,
    uczelnia potwierdziła prawdziwość legitymacji i pieczątki. Do dziś mi nie
    zwrócili. (5 zł w plecy ):)
    A tak wogóle to radze poczytać dział ogłoszeń w gazetach przy końcu roku
    akademickiego, kupe śmiechu :)
    A tak legalnie to sobie można na końcu stódiów zdać na inny kierunek i po
    sprawie.
    R.