  • Data: 2006-12-16 17:00:43
    Temat: Re: Zabezpieczenie sprzedaży mieszkania
    Od: Szmul Szmulewicz <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Marek powiada:

    > Witam, mam taki problem, moja siostra jest właścicielką mieszkania
    > (spółdzielcze własnościowe), która wspólnie odziedziczyliśmy po rodzicach.

    No to jest właścicielką czy oboje jesteście współwłaścicielami?

    Jeśli oboje macie udziały w prawie, to najprościej dokonać zgodnego działu
    spadku ze spłatami przed sądem - koszt 300 zł oraz po uprawomocnieniu się
    postanowienia sądu - uzyskanie tytułu wykonawczego i wpis Ciebie jako
    właściciela - 150 zł oraz hipoteki przymusowej na rzecz siostry - 200 zł.

    U rejenta można zrobić to samo, ale będzie drożej.

    Szmul Szmulewicz