eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZabezpieczenie na poczet przyszłych roszczeń - dziwny przypadekRe: Zabezpieczenie na poczet przyszłych roszczeń - dziwny przypadek
  • Data: 2004-04-22 16:58:36
    Temat: Re: Zabezpieczenie na poczet przyszłych roszczeń - dziwny przypadek
    Od: "ViscaElBarsa" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl> napisał w wiadomości
    news:c68r9e$fhm$1@inews.gazeta.pl...

    > Prawidłowo. Kradzież, i to nawet z włamaniem.

    Dokładnie - gdyż bablota była zamykana na zamek

    > ??? Chyba był niewyspany jak to pisał. Albo niedokładnie przeczytał i
    myslał
    > że gość zabrał tę nagrywarkę co ją przyniósł.

    Z tego co wiadomo - to czytał i to dokładnie.

    > Istnieje coś takiego jak prawo zatrzymania, ale nie w tym przypadku i nie
    > taki sposób.

    A może sie orientujesz jaki kodeks to reguluje? I ewentualnie jakie
    artykuły? Kiedy np. można zatrzymać - aż mnie to zaciekawiło :)

    To ja też sobie kupię np. buty pochodzę kilka dni - oddam, bo powiem że jest
    coś nie tak z nimi - i wezmę sobie ze sklepu inną parę :)