  • Data: 2011-02-16 13:43:26
    Temat: Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ijbm93$n9n$1@news.onet.pl...

    > jak czytam jego bzdety to sie dziwie że go jakiś sąd go skazał, przecież
    > powinien przedstawić papiery od psychiatry i by mu mogli nagwizdać. :)

    Zesrał się, nie skazał. Zostałem prawomocnie w drugim podejściu apelacyjnym (tym
    razem apelowała prokuratura) przez Sąd Okręgowy w Świdnicy w sierpniu (zdaje
    się, nie chce mi się zaglądać w papiery)uniewinniony z obu zarzutów, o tzw.
    "antysemityzm" i rzekome paserstwo programów komputerowych...

    boukun