eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZa 9 dni mam rozprawę o ubezwłasnowolnienie. Co mogę zrobić?Re: Za 9 dni mam rozprawę o ubezwłasnowolnienie. Co mogę zrobić?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Za 9 dni mam rozprawę o ubezwłasnowolnienie. Co mogę zrobić?
    Date: Wed, 03 Feb 2021 23:57:47 GMT

    On 2021-02-03, Sperrylite Games <s...@g...com> wrote:
    > Dzień dobry, chciałbym prosić o pomoc. Za 9 dni mam rozprawę o
    > ubezwłasnowolnienie. To jest dla mnie wielki dramat... Czy mogę je jakoś
    > powstrzymać? W uzasadnieniu jest o mojej rzekomej chorobie
    > - schizofrenii - oraz - to główna motywacja stojąca za pozwem - o
    > substancjach psychoaktywnych. Uzasadnienie brzmi bardzo poważnie,
    > ciężko - wygląda, że przegram... A jestem normalnym człowiekiem,
    > udzielam się np. w internecie w swoich projektach informatycznych... Czy
    > mogę coś zrobić?

    Z tego co napisałeś, rozumiem, że nie masz jakiejś formalnej diagnozy,
    ale nawet jakbyś miał to najpewniej sąd i tak powoła biegłych (lekarzy),
    którzy ocenią Twój stan. Zawsze też możesz wnieść o powołanie takich
    biegłych. Jeśli chodzi o narkotyki to ich zazywanie może dawać objawy
    typowe dla schizofrenii, więc może niekoniecznie ktoś przypisuje Ci
    schizofrenie. Tak czy inaczej, nie panikuj, to nie jest tak, że ktoś coś
    powie czy napisze i od razu Cię ubezwłasnowolnią.

    --
    Marcin