    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS sprawdzi oświadczenia rodziców
    Date: Sat, 23 Jun 2012 18:37:59 +0100
    <jrk8t9$1uv$1@inews.gazeta.pl> <jrki02$bjg$1@dont-email.me>
    <jrkp2p$ek6$2@inews.gazeta.pl> <jrkqb9$rjt$1@dont-email.me>
    <jrku4g$oat$1@inews.gazeta.pl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    news:jrku4g$oat$1@inews.gazeta.pl...
    > No to ustalili takie kryteria przyjęcia. Nie chcesz korzystać, nie
    > korzystaj.

    przybredzasz

    nie maja prawa ustalac dodatkowych kryteriow i to zamyka sprawe

    tak samo jak nie maja prawa zadac zebys odbieral dziecko ubrany na zielono,
    robil zakupow tylko w biedronce i jezdzil samochodem tylko na wstecznym

    na odczepne mozna im powiedziec ze sie zgadzasz, ale nie bedzie to
    wiazace BO TO ZADANIE JEST BEZPRAWNE i tyle...