  • Data: 2023-04-12 22:13:55
    Temat: Re: ZUS pocałował klamkę a właściwie wartowniczkę
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-04-12 o 22:02, Shrek pisze:

    > To wtedy należy mieć pretensję do siebie a nie wszystkich wokoło. Jak
    > coś ma być tajne, to ma być niedostępne z miejsc publicznych i
    > przeznaczonych do odwiedzin przez osoby postronne. Koniec. A druga
    > strona tego medalu jest taka, że ten rzekomy tajny rozkład pomieszczeń
    > jest utajniany mocno na wyrost i dla podbudowania ego osób tym
    > zajmujących się. Co my tam mamy - wirówki? ;)

    W latach 60tych kolega mnie zaprosił do siebie do pokoju, a tam na
    biurku same tajne rzeczy. Instytucja tajna. Wartownikowi powiedział, że
    ja do niego po materiały. W pokoju mi powiedział: "uważaj, to tajne, nie
    czytaj"

    Na tablicy grafiki, nazwiska. Mówił mi "nie czytaj" i tyle. gdy
    wychodziliśmy już wartownik był po zmianie i pytał kolegi kto ja jestem
    jak tu wszedłem i po co, czy wpisany do ksiązki itd. wartownik napisał,
    że musi napisac raport, bo ten co wpuszczał nic nie napisał. Potem
    kolega mi powiedział, że nic nie było, bo chyba nikt tych raportów nie
    czytał, albo czytał, ale tylko 3 ostatnie strony, a to było na czwartej