  • Data: 2003-05-05 19:25:13
    Temat: Re: ZUS broni sie przed sądem pracy
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe, ile teraz trzeba posmarować....

    3000-4000 taka jest obiegowa opinia...

    > Lekarskiej
    >
    > Zastanawiam się, czy możliwe i realne jest wystąpienie (po wygraniu
    sprawy)
    > z powództwa cywilnego przeciwko orzecznikowi z żądaniem zadośćuczynienia
    za
    > straty poniesione z powodu jego błędnego orzeczenia. W którymś z programów
    > P. Jaworowicz była o tym mowa.

    Pewnie byłoby mozliwe, aoe najpierw.. patrz wyzej - komisja samorząddu
    lekarskiego musiaaby oficjalnie orzec ze dopuścił się rażących błedów w
    sztuce. Teoretycznioe to brdo trudne, bo lekarze sie na wzajem wspierają....
    Ale orzeczników nikt nie lubi, bo szeregowy lekarz z doktoratem ma gołej
    pensji 1000-1100 na reke, a orzecznik bez jakichkolwiek dodtkowych uprawnień
    3000.