    From: "Kastet" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS/NFZ w US, niech ktoś sprostuje (do pośmiania się)
    Date: Wed, 21 Jul 2010 19:33:34 +0200

    Użytkownik "Młotkowy" <n...@...co.pl> napisał w wiadomości
    news:i271hk$as0$1@news.onet.pl...
    > Odwiedziła mnie ciotka z Hameryki i strasznie pomstuje na tego ich
    > czerwonego czarnucha, co im zreformował system opieki zdrowotnej.
    >
    > Ciotka ma ~80lat, do biednych nie należy.
    > Dostała od czerwonego czarnucha (jak wszyscy w jej wieku) ubezpieczenie
    > zdrowotne i ma 80% zniżki (o ile dobrze zrozumiałem) na świadczenia
    > zdrowotne.

    [ciach]

    No cóż - okłamała cię ciotka, jesteś kłamcą albo robisz to z premedytacja bo
    ci za to płacą. Jeżeli ciotka z demencją jest twoim jedynym źródłem
    informacji to po prostu zapytaj mądrzejszych czy to prawda bo tak czy owak
    się kompromitujesz. Natomiast faktem jest że na specjalistę się czeka dłużej
    jakies 20-30% czasu niż przedtem (zależy gdzie i z jakiego programu - znam
    onkologa do którego czas oczekiwania wydłużył się z 3 do 6 miesięcy ale to
    naprawdę ewenement bo w DC). Tyle.

    Kastet