  • Data: 2004-01-07 23:24:58
    Temat: Re: ZOSTAŁEM POBITY PRZEZ POLICJANTÓW
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał:

    > NIe krzycz, tylko zglos to w wiele miejsc rownoczesnie, koemnda glowna
    > Policji, twoj komisariat policji (nie wszyscy policjanci tak robia i
    czesto
    > sami chetnie tepia czarne owce u siebie), moze do jakichs wiekszych
    > organizacji chronicaych prawa czlowieka itd.

    No i jak zrobi obdukcje i zlozy doniesienie do prokuratury, to jeszcze
    moze dac sygnal do prasy. Gazety lubia takie rzeczy. Im bardziej
    szmatlawa, tzn. sensacyjna gazeta tym wieksza szansa, ze Twoja
    historia ukaze sie w druku. W takim SE pewnie bylaby opatrzona
    tytulem "Przepraszam czy tu bija?" albo "Policja znow bije" : ))

    (mrk)