  • Data: 2005-06-07 07:34:22
    Temat: Re: ZE - słup energetyczny, którego nie chce
    Od: "Gustaw H." <no_spam@no_domain.com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 06 Jun 2005 19:08:17 +0200, Robert
    <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_> wrote:

    > Witam,
    >
    > Jakiś czas temu zwróciłem się do ZE o usunięcie z mojej posesji słupów
    > energetycznych. Dzisiaj otrzymałem odpowiedź:

    żyjemy w państwie pełnym kretynów. wielu chciałoby:

    - żeby były autostrady, pod warunkiem że nie będą przebiegały niedaleko
    ich posesji albo żeby broń boże nie było czuć spalin ani w ogóle ich
    obecności
    - żeby nie było śmierdzących wysypisk, ale spalarnie najlepiej co najmniej
    200 kilometrów od ich domów
    - mieć w domku wodę i prąd, ale żeby przypadkiem słupy nie stały na ich
    posesji albo żeby kładąc wodociąg nie naruszono ślicznego trawniczka
    - żeby kremować zwłoki, ale krematorium to najlepiej za granicą
    - żeby nie było wałęsających się psów i kotów, ale żeby nie sterylizować
    własnych, bo przecież suka musi mieć co najmniej raz w życiu młode...
    - żeby nie było korków na drogach... ale sami zawsze jeżdżą w pojedynkę
    samochodem z silnikiem 3.0 albo większym...
    - żeby podatki były dla nich niższe... ale dla sąsiadów wyższe
    ...i tak dalej...

    pewnie pasowałoby ci, żeby słupy przesunięto na działkę sąsiada, prawda? a
    jak takich jak ty byłoby więcej i brakowałoby dobrych regulacji prawnych
    to autostrady wyglądałyby jak slalom gigant a nie autostrady. bo
    dziesięciu właścicieli gruntów wyrazi zgodę by autostrada przebiegała obok
    albo przez ich tereny a jedenasty idiota każe omijać.

    polaczkowatość pełną gębą...

    OPERA --