  • Data: 2007-11-19 20:25:34
    Temat: Re: ZAIKS ponad prawem: Atak na licencje CC ze strony ZAIKSu
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 19 listopad 2007 19:27
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fhskhn$3hm$1@inews.gazeta.pl>):

    > A co to za "literalna interpretacja"? Chodzi o to, że "pojedynczy
    > egzemplarz" to po prostu egzemplarz szt. 1? No to ja też tak myślę.

    Nie, chodzi o proponowaną przez Marcina interpretację oznaczającą, że nie
    wolno powielać ani nagrywać muzyki/filmów.
    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl