  • Data: 2003-09-03 07:50:36
    Temat: Re: ZAIKS-bzdurne roszczenia-pomocy!!
    Od: "Piotr/inw" <i...@a...alto.WYTNIJ.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do mnie przyszedł STOART i rozwiązałem to w ten sposób:
    Głośniki umieściłem za ladą i w ten sposób radio gra tylko dla personelu.
    Następnym razem jak przyszedł Stoart to popatrzył, powiedział "ok" i tyle go
    widziałem.
    Proponuje zrobić to samo.
    Kiedyś na grupie pojawił się link do zdjęcia na którym była kartka (w
    "pub'ie) - "Proszę nie słuchać muzyki - gra tylko dla personelu":))

    --
    Piotr