  • Data: 2008-04-05 20:49:50
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:1kjkc5-8va.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > No to opisz wreszcie, jeśli potrafisz, jak wygląda ta twoja żałosna sieć i
    > jak wykryłeś, że dostęp "nielegalny".

    Siec zabezpieczona wep, dhcp podaje adresy, klienci nie mają dostępu
    do klucza bo kazdy ma APC w trybie WISP.

    Namierzenie zaczelo sie od arpwatcha i dalej sztuczki admina...

    > Nie. Tylko autorytatywnie stwierdziłeś. Nie dostarczyłeś żadnych danych do
    > analizy. Przy takim podejściu policja wyśle cię na drzewo.

    Jeśli ktoś stwierdzi, że walnąłem dziś autem w drzewo, to też bedziesz mu
    wpierał, że to może to nie drzewo lecz słup telegraficzny, lub energetyczny?
    Jeśli twierdzę, że namierzyłem, to namierzyłem.

    > Ty zacząłeś.

    Tak, prosząc o pomoc. Lecz jej nie uzyskuję...

    > Robisz uniki.

    O... Od uników zacząles Ty nie odpowiadając na proste pytania...

    > [ciach]
    > Cóż, nie dziwi mnie, żeś lekoman...

    Od spotkania z Tobą...

    > Pisuarów to raczej przypominasz ty: coś ci się nie podoba, od razu
    > pomawiasz o związki z "wrogiem".

    -panie władzo! Jak zobaczyłem że ucieka z banku to zaraz gaz do dechy
    i za nim! Przez trzy km go goniłem i złapałem!
    - a miał Pan zapięte pasy bezpieczeństwa?
    - yyy nie...
    - to będzie mandacik!

    Kumasz?
    Szolek