  • Data: 2008-04-04 16:46:26
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Szolek pisze:

    > Czytaj proszę ze zrozumieniem:
    > "Ostatnio wykrylem, ze ktos podszywa mi sie pod jednego z moich
    > klientow. Regularnie ok 23 wieczorem zaczyna swoja aktywnosc."

    Nu. I jak wykryłeś, że ktoś się podszywa, a nie korzysta z
    udostępnionego przez to klienta dostępu? Albo że nie jest to klient,
    który zmienił sobie komputer na nowy?

    > Widzę że nie masz kolego zbyt dużego pojęcia o sieciach, więc
    > proszę nie ucz mnie mego fachu.

    Ty masz za to straaaaaaaasznie wielkie pojęcie o wszystkim. Czego więc
    tu szukasz?

    > Prosiłem o wsparcie prawne, a nie wnikanie w to, jak uzyskałem
    > dane.

    Nikt tutaj nie ma obowiązku spełniać twoich życzeń. Albo zaakceptujesz
    to, co tu dostałeś (w tym pytania) albo won do płatnego prawnika, który
    też nie będzie miał obowiązku przyjąć twojego zlecenia.