  • Data: 2009-11-17 07:10:36
    Temat: Re: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...
    Od: "doom3" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnhg4i5e.itd.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Hmm... No to zerknij: http://www.xbox.com/pl-pl/live Widzisz tam kraj
    > "Polska"? ;) Idziemy dalej, na dole jest link do warunków uzytkowania
    > uslugi xbox.com: http://www.xbox.com/pl-PL/legal/xboxComTOU.htm
    > natomiast Kodeks Postepowania (ktory IMO wlasnie okresla zasady
    > nakladania ograniczen-banow) dostepny jest tu:
    > http://www.xbox.com/pl-PL/legal/codeOfConduct.htm
    >
    > No to teraz czekam na Twoje uzasadnienie sprzecznosci z polskim prawem.

    Uff, przeczytalem, masakra.
    Wspomne jeszcze tylko, ze dostep do Live (granie online, pobieranie dem itp)
    jest platny ok 17zl/mc.

    Jak dla mnie powolywanie sie w tych dokumentach na numery telefonow, ktore
    znajduja sie w USA lub przepisy, ktore znajduja sie w USA, jest bezsensowne
    i niepotrzebnie przetlumaczone na jezyk polski.

    Nie znam sie na prawie, nie mam pojecia jak funkcjonuje regulamin, ktory
    jest sporzadzony bez uwzglednienia polskiego prawa (pisalem o tym wczesniej,
    ze jest brak Live na polske i dla MS liczy sie dany region na ktory sklada
    sie wiele panstw).

    Kupujac konsole w polsce, otrzymuje polska gwarancje... teoretycznie nie
    interesuja mnie ichniejsze postanowienia, poniewaz nijak maja sie one do
    postanowien prawa polskiego...

    Rozumiem, ze w materii sprzecznosci zapisow regulaminu MS USA a polskie
    prawo jestesmy bezsilni ?
    Przeciez marihuana, ktora jest dozwolna do uzytku osobistego w holandii nie
    jest dozwolona w polsce i jest to przestepstwo...

    --
    doom3