  • Data: 2003-11-02 16:11:53
    Temat: Re: Wznosc prawo jazdy zrobionego w USA, w Polsce
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message
    news:bo2t4v$vkr$1@topaz.icpnet.pl...

    > Do wydania prawa jazdy nie jest wymagane jakiekolwiek zameldowanie.

    Ale jego odbiór już jest bardziej skomplikowany. Moim zdaniem upoważnienie i
    stare prawko powinno wystarczyć.
    Ja swoje prawko załatwiałem na odległość.
    Wysłałem pocztą wypełniony druczek, potwierdzenie opłaty i zdjęcie i nawet
    byłbym nowe dostał pocztą, gdyby nie trzeba było przy okazji oddawać
    starego. Musiałbym go też wysłać pocztą i wtedy na jakiś czas zostałbym w
    ogóle bez, a na to nie mogłem sobie pozwolić.