  • Data: 2003-11-03 12:51:10
    Temat: Re: Wznosc prawo jazdy zrobionego w USA, w Polsce
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:bo5hsp$nko$1@topaz.icpnet.pl

    > Zamiast się podniecać moimi uwagami, odpowiedz na pytanie:
    > Czy wiesz że są w Polsce osoby nie mające żadnego miejsca zameldowania?

    Oczywiście, że wiem. Kiedyś cyganie w taborach także
    nie mieli stałego zameldowania.

    > Co miałeś na myśli pisząc "nieaktualny dokument".

    To, że wpis w owym dokumencie nie odpowiada
    stanowi faktycznemu. Jeśli nadal czegoś nie
    rozumiem to dam Ci prosty przykład:

    - w 2033 roku będziesz musiał wymienić swoje prawko
    z powodu nieaktualnych danych w nim zawartych.
    (fotografia)

    > Nie mędrkuj tylko odpowiedz na te dwa proste pytania.

    Chyba odpowiedziałem?.

    > Napisz też co było absurdalnego w moim poście.

    To, że twierdzisz iż w prawku nie musi być wpisu
    o miejscu zamieszkania.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "One kozie dead"