  • Data: 2008-02-19 16:34:34
    Temat: Re: Wyższe ceny w nocnym sklepie
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:fpc4hq$6ur$1@news2.task.gda.pl...
    > Użytkownik "darw" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > a tak dolewajac oliwy do ognia ;)
    > a jak podejde do polki o godzinie 21.50, a przy kasie bedzie kolejka i skasuja
    > mnie o 22.10 to ktore ceny powinny mnie obowiazywac? ;)

    Podobna sytuacja może się zdarzyć i w sklepach całodobowych,
    w których nie ma różnych cen obowiązujących w dzień i w nocy.

    Wiadomo, że ceny czasem się zmieniają, a skoro sklep jest całodobowy,
    to może się zdarzyć sytuacja, że w momencie brania towaru
    z półki obowiązuje jedna cena, a w momencie płacenia - już inna.
    Pół biedy, gdy cena jest na towarze, ale co w sytuacji,
    gdy jest ona umieszczona jedynie na półce?

    Piotr