  • Data: 2024-01-05 16:46:54
    Temat: Re: Wywieźli pijanego 72-latka do lasu...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 5 Jan 2024 12:01:08 +0100, Olin wrote:

    > Wyznam, że sam też bywam w lesie i nie jestem odosobniony.

    No, Wejherowo na obrzeżach ma jakies lasy, o ile dobrze pamiętam.

    > Ten akurat był myśliwym.

    > Skąd to przypuszczenie?

    To skąd sprawa?
    Znalazl, zadzwonił na 112, przyjechala policja, i sprawa się rypła?

    A policjanci nie kryli kolegów?
    Znalezli to znależli, pijany to pijany - na izbę wytrzeźwien, i co tu
    za sprawa.
    I kto by słuchał, co on tam bełkocze w pijanym widzie :-)

    J.