  • Data: 2009-07-31 16:22:09
    Temat: Re: Wysyłka przedmiotu niezgodnego z umową
    Od: kuba <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Solaris pisze:

    > A najgorsze jest to, że tego koła nikomu nie sprzedam - pierwsze to dlatego, że
    jest uszkodzone
    > mocowanie na tarcze hamulcową a drugie, że to 18 (wyszło już dawno z użycia i nikt
    tego nie kupuje)

    To może spróbuj z tym uszkodzonym mocowaniem zamiast z niezgadzającym
    się rozmiarem. Wyślij mi pisemne odstąpienie od umowy z powodu wady
    rzeczy sprzedanej na podst. art. 560 Kodeksu cywilnego i wezwij do
    zwrotu kasy, a także poproś o kontakt w celu ustalenia warunków
    odesłania koła.

    --
    kuba