    From: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wysyłanie dokumentów pocztą kurierską
    Date: Sat, 12 Mar 2005 07:57:11 GMT

    Użytkownik "Rafal M" <W...@p...gazeta3.4pl>
    napisał w wiadomości news:d0t6f3$l58$1@inews.gazeta.pl...

    > O ile mi wiadomo nadal mozna odbierac wizy w okienku ;)
    > Tylko gdy chcesz je dostac do domu, to w gre wchodzi tylko DHL, ktory ma
    > stoisko bezposrednio w ambasadzie ;)

    Od 10.marca.2005 w okienku można odebrać tylko wizy J1 i H2/B (
    http://uscis.gov/graphics/services/visas.htm )
    Inne wizy czyli B1, B2, C1/D, B1/B2 - których ambasada wydaje najwięcej...
    tylko wysyłka przez DHL,
    ale tematem tego wątku jest, czy jest zgodne z prawem
    polskim/amerykańskim - obligatoryjnie wysyłac dokument pocztą DHL.
    W końcu jest to dokument: paszport.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://zycz.3mam.net