    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wystawienie faktury przy sprzedaży z paragonem
    Date: Sat, 17 Nov 2007 01:05:54 +0100

    On Fri, 16 Nov 2007, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Tak właśnie ma być, ale koleś się upiera przy papierku, który otrzymałem.

    No toż Waldemar pisze: "ten wydany Tobie".
    TOBIE.
    Oryginał.

    > Nigdzie nie miałem problemów, z tego co pamiętam nie żądali paragonu,

    To napisz gdzie, będą mieli kontrolę ze skarbówki, podobnoż USy za
    allegro się zabierają, to może i czytają newsy ;)

    > a ten żąda.

    Tu masz przepis (rejestracja darmowa):
    http://podatki.pl/akty/250505a.htm?strona=1#spis4
    +++
    3. W przypadku gdy faktura dotyczy sprzedaży zarejestrowanej przy
    zastosowaniu kasy rejestrujšcej, do kopii faktury podatnik obowišzany
    jest dołšczyć paragon dokumentujšcy tę sprzedaż.
    4. Przepis ust. 3 nie dotyczy sprzedaży dokumentowanej fakturš
    emitowanš przy zastosowaniu kasy rejestrujšcej [...]
    ---

    Jak mniemam idzie o f-rę wystawioną ODDZIELNIE (a nie przez kasę
    fiskalną), więc nie ma innej możliwości jak odebranie oryginału
    paragonu.

    pzdr, Gotfryd