    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Wystapmy z tych Niemiec (Ukraina Wschodnia/Rosja Zachodnia)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <a...@w...eu> <617b1eba$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <1i1kusvtbezly.1u8z0guhyedq$.dlg@40tude.net>
    <slgitv$c33$1@gioia.aioe.org>
    <obqmqva6ebf1$.lew4twbt1n8a$.dlg@40tude.net>
    <slgnjg$ftb$1@gioia.aioe.org> <1...@4...net>
    <slgpqd$1g5m$1@gioia.aioe.org>
    <k1bmtt2xiot9$.1kdwbo2a30hry$.dlg@40tude.net>
    <slgvcc$5sa$1@gioia.aioe.org>
    <1kt544zg6fuh7.12obauxojec9g$.dlg@40tude.net>
    <slh0le$q3d$1@gioia.aioe.org>
    <1ez18xn3zjq42.1t550hj8cej6b$.dlg@40tude.net>
    <slr49d$1lc$1@gioia.aioe.org>
    <1elizr9wgfsw6$.m84oo52l4apn$.dlg@40tude.net>
    <slri5v$nm4$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <slrjp3$1iim$1@gioia.aioe.org>
    Date: Tue, 2 Nov 2021 16:09:04 +0100

    On Tue, 2 Nov 2021 15:59:45 +0100, Kviat wrote:

    > Ale i nie pomagał. Tak jak kościołowi.

    Nie pomagal, to nie znaczy ze przeszkadzal.

    Ale ... jest sporo roznych programow dofinansowania z Unii.

    > Nie sądzę, że aż tak znacznie. Miziali się z kościołem tak samo
    > obrzydliwie jak pis, tylko ciszej.

    No i co - kosciol zabranial protezy robic?

    Niestety - nasza nauka jest mizerna, troche z powodu ludzi,
    troche z powodu braku srodkow.
    Od 2015 budzet sie rzekomo poprawil, ale na nauke chyba nadal brakuje.

    > Znowu ci się coś pomyliło.
    > https://www.newsweek.pl/polska/polityka/w-sejmie-pie
    rwsze-czytanie-projektu-stop-lgbt-kai-godek-pod-sejm
    em-protesty/pkx1yp7

    > I nie sądzę, żeby to się dało wyleczyć.

    No i co?
    Obsesje masz, wszystko ci sie z faszyzmem kojarzy :-)

    Sam fakt takiej ustawy, dowodzi, ze wczesniej nikt sie nie musial
    pytac :-)
    Ale przeciez my tu o nauce mowimy, a nie o marszach ...

    Poza tym masz - jest tryb w prawie opisany, pani Godek z niego
    skorzystala - a Ty pod jaka ustawą zbierasz podpisy ? :-)

    J.