  • Data: 2021-11-02 15:59:45
    Temat: Re: Wystapmy z tych Niemiec (Ukraina Wschodnia/Rosja Zachodnia)
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2021 o 15:40, J.F pisze:

    > Bardzo serio.
    > Ktos utrudnial te reke robic czy co ?

    Ale i nie pomagał. Tak jak kościołowi.

    > Przez 8 lat rzadzilo PO, kula byla znacznie mniesza ... to ile
    > nadgonilismy ?

    Nie sądzę, że aż tak znacznie. Miziali się z kościołem tak samo
    obrzydliwie jak pis, tylko ciszej.

    > Masz jakas obsesje :-)
    > Ale to mozna leczyc :-)

    Znowu ci się coś pomyliło.
    https://www.newsweek.pl/polska/polityka/w-sejmie-pie
    rwsze-czytanie-projektu-stop-lgbt-kai-godek-pod-sejm
    em-protesty/pkx1yp7

    I nie sądzę, żeby to się dało wyleczyć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr