  • Data: 2021-11-02 11:35:22
    Temat: Re: Wystapmy z tych Niemiec (Ukraina Wschodnia/Rosja Zachodnia)
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2021 o 10:57, J.F pisze:

    > Ale pneumatyczne ... sprezarke w plecaku bedziesz nosil, czy ciagnal
    > na wozku? Wiec czy to dobry pomysl, czy slepy zaulek?

    Ale rozumiesz, że tak właśnie działa nauka?

    > Poza tym, aby zysk z tego byl, to przydaloby sie gdzies do nerwow
    > podlaczyc

    Ale rozumiesz, na czym polega rozwój naukowy?

    > Bo reka z tego filmu jest polska, wiec nie bardzo wiem, co chciales
    > przekazac :-)

    Nie bardzo wiem jak to skomentować...
    Może to, że POMIMO kościoła coś się niektórym ludziom w tym kraju udaje
    zrobić, ale to nie znaczy, ze doganiamy pociąg, który nam uciekł. I
    gdyby nie ta kula u nogi...

    > No a gdzies tam w przyszlosci ... czemu nie mozna takiej reki
    > wyhodowac na czlowieku, moze mu przeciez sama wyrosnąc.

    Skąd wiesz, czy można, skoro nawet nie zapytałeś funkcjonariusza
    kościelnego?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr