  • Data: 2005-11-16 13:34:30
    Temat: Re: Wystapienie ze zwiazku wyznaniowego
    Od: cysiek <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tajny agent 'badzio' w raporcie z dnia 2005-11-16 14:13 donosi:

    > No dobrze... to na jakiej zasadzie zes przystapil do tego zwiazku (jakas
    > umowa?) i czym mialoby sie objawic nienalezenie?

    hm, no mysle ze na zasadzie ochrzczenia mnie wedlug wlasciwego obrzadku
    przez rodzicow gdy bylem niemowleciem. i potwierdza to akt chrztu ktory
    znajduje sie gdzies w dokumentach parafialnych a takze stosowne zapisy w
    ksiegach parafialnych w ktorych zapisuje sie informacje o chrztach,
    zgonach i slubach.

    w tym pismie o ktorym wspominalem prosilem o wydanie potwierdzenia
    uczynienia stosownych adnotacji w tychze ksiegach i akcie chrztu jednak
    w ogole to pismo nie zostalo wziete pod uwage, tylko mnie odeslano do
    lokalnego proboszcza wlasciwego dla mojego miejsca zamieszkania. a jak
    on sie wobec mnie zachowal to juz w skrocie opisalem.

    kaze mi to przypuszczac iz w dalszym ciagu w swietle prawa (nawet jesli
    osobiscie sie do takiej przynaleznosci nie poczuwam) jestem uwazany za
    czlonka owego kosciola.

    no i kwestia czy moge to jakos zmienic na drodze
    sadowej/administracyjnej? tylko o kwestie formalne mi chodzi.

    pozdrawiam
    cysiek

    --
    Kaczke sprawic, umyc i osuszyc. Odciac i zachowac skrzydelka, szyje
    i lapy. Skore wraz z miesem oddzielic od kosci. Kosci zachowac.