    From: "fredperry" <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wysokość mandatu ????
    Date: Sat, 2 Sep 2006 18:55:07 +0200

    Użytkownik " jb" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:edcbgm$dmo$1@inews.gazeta.pl...

    > O kim piszesz? O sobie? Uważasz, że za oszustwo co do swojej tożsamości
    > pan
    > policjant powinien ci paluszkiem pogrozić i po główce pogłaskać?
    > Wg planów ministerstwa - ten czyn ma stać się przestepstwem. Masz
    > szczęście,
    > że się jeszcze na wykroczenie załapałeś...

    Nie znasz sprawy i piszesz...
    Wiesz sadze ze to co sie dzieje w tym kraju to olbrzymia przesada...zamiast
    łapac bandytow i zlodzieji to zatrzymuje sie normlanych spokojnych
    ludzi...prawie kazdy czlowiek zawsze broniac sie poda inne dane tym bardziej
    jak nie wiem ze moga one zostac zweryfikowane...ministerstwo potrafi tylko
    wymyslac kolejne glupoty i karac tych od ktorych moze wyciagnac w jakis
    psosob pieniadze,ale jesli chodzi o zlodzieji i gangsterow to tych sie
    boi...wystarczy przejechac sie PKP i zobaczyc co sie dzieje...zatrzymywani
    sa ludzie bezbronni tacy co pija sobie piwo w przedziale a ci ktorzy
    okradaja i bija ludzi uchodza za zbyt ryzykownych do spisania...wiec czemu
    ma sluzyc takie zasrane prawo...bandytom....szkoda gadac
    Kiedys zamordowali mi kolege i co sprawe zatuszowano bo zrobili to ludzie
    ktorzy uwazani sa przez policje za gangsterow ale bezdomnych i normlanych
    mozna ciagac po sadach lub wlepiac im beznadzijne mandaty bo sa nie
    niebezpieczni...jak ogladam te spoty reklamowe PIS to zygac sie
    chce...bezpiczne panstwo...zyje nam sie lepiej...BEZSENS
    I co teraz ktos poda ze strachu zle dane i co pojdzie do wiezienia...a taki
    bandyta co zamorduje bedzie sie smial i wciaz chodzil bezkarny...czlowieku
    sieczke robia tym policjantom w glowie...ucza ich tylko jak maszyny wlepiac
    jak najwiecej mandatow oby tylko nie trafili na kogos kto jest niebezpieczny
    bo wtedy bedzie tragedia