  • Data: 2006-08-18 10:28:09
    Temat: Re: Wysokosc i zwrot kosztow procesu - prosba
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oprocz tego nakazal pobrac od PZU i ode mnie jakies tam pieniazki
    > tytulem brakujacej czesci wpisu sadowego.
    > Problem polega na tym ze ja wydalem:
    >
    > na wpis ~500 zl
    > na bieglego ~900 zł
    > + znaczki skarbowe
    > radca prawny 2000 zl
    >
    > - to daje sume ok. 1400 zl. Sad zasadzil zwrot 1638 zl.
    >
    > Teraz nie wiem wydaje mi sie ze te 200 zl to troche malo na koszta radcy
    > prawnego ?

    czy wygrales sprawe calosci, czy moze sad zasadzil od t.u. tylko czesc
    kwoty, ktorej zadales? jezeli tak, to sad prawdopodobnie rozdzielil
    stosunkowo koszty procesu miedzy strony (moje przypuszczenia uzasadnia
    fakt, iz sad nakazal od ciebie pobrac czesc wpisu - tj. moze byles
    zwolniony w czesci od kosztow sadowych i nakazal w istocie sciagniecie
    czesci oplaty z zasadzonego roszczenia ...).

    wtedy sad nie przejmuje sie, ze tyle a tyle idzie na radce a tyle na
    wpis etc. poza tym jezeli nawet wygrales w calosci (8 tys), to i tak sad
    przyznal by od PZU 1.200 zl a nie 2.000 ktore faktycznie zaplaciles (§ 6
    rozporzadzenia cytowanego w innych postach)