    Date: Mon, 14 Feb 2011 00:05:24 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wysoki rachunek za energię_-_płacić3F

    (13.02.2011 23:35), scream wrote:

    > A dlaczego to wg Ciebie jest takie naturalne?

    No jest to tak naturalne że aż trudno mi to wytłumaczyć :)

    > Dla mnie naturalne by było gdyby było jednak te odniesienie.
    > Prognozowaliśmy ci XX kWh, wykorzystałeś XY kWh, płacisz za XYZ
    > kWh/zwracamy za ...

    Żeby mogło być odniesienie, to musiałby najpierw być pomiar. A zazwyczaj
    przy okazji pomiar jest faktura "rzeczywista". Skoro zarówno faktura za
    grudzień jak i obecna są prognozami, to duże prawdopodobieństwo że
    pomiaru nie było. Stąd wydaje mi się naturalne że jedna faktura nie
    powołuje się na drugą.

    Należy wg mnie porównać prognozy z fakturami "rzeczywistymi" - jeżeli
    jest znacząca różnica, wtedy dymić.

    p. m.